sobota 24. března 2018

Jaro funguje




Hezké nedělní ráno,
musím říct,že čím víc je hezké počasí,
tím líp mi je a najednou by se mi chtělo dělat všechno :)
Jsem za to neskutečně ráda,
zatím doma dělám drobné změny,
do ložnice jsem si přemístila více rostlinek,cítím 
se tak nějak líp a je to i takové zabydlenější
a pro mne hezčí i na oko.
Sluníčko už je z fotek vidět a tak i když je kvalita 
fotek mizerná,už je na nich alespoň trochu něco vidět :)
Namalovala jsem si dva povlaky IKEA na polštářky,
takový nárazový nápad,ale třeba na Instagramu se 
celkem líbily a mě dělají taky radost.
Tak to je tak krátce všechno,
mějte se krásně a užívejte si snad slunečnou neděli <3

Renča




Byla u mě moje Pavlínka s naším Martínkem 
a taky mi to obrovsky zvedlo náladu,
je to skvělej kluk :)





...no a tady je jasně vidět,že i já mám doma občas bordel :)
Ale přetřela jsem naši šedivou linku 
a s tou bílou přišlo myslím víc světla do kuchyně


2 komentáře:

  1. Reni, mimochodem bordel vypadá jinak :-) A bílá linka je prima. Provádíš krásné změny. Já mám občas amok na změny bez ohledu na roční období, když to přijde, tak to přijde a změny určitě potěší. Měj krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Renco, preju hezke jaro. Je fajn ze ma takovou silu a dodava nam po zime tolik potrebnou energii. At se dari. M.

    OdpovědětVymazat

Pěkný slunečný týden

Krásné pondělní ráno, sice jsem byla přes týden skoro pořád v práci,ale slunečné počasí mi neskutečně zlepšilo náladu a byla to fak...

Translate