pondělí 26. března 2018

Eklektický styl mě baví


Hezké pondělní odpoledne,
narazila jsem pro mne na úžasnou návrhářku 
LAURU KARASINSKI
a její styl bydlení je pro mne naprostá pecka,
je mi to ohromně blízké a moc inspirativní
pro budoucí zařizování bytu.
Její byt je velice originální,i když by někdo
třeba mohl namítnout,že až přeplácaný.
Ale právě ty doplňky,suvenýry,maličkosti se mi neskutečně líbí.
Interiér bytu v eklektickém duchu,
prvky jednoduchosti,vintage nábytku,luxusních výstřelků 
ale i obyčejnost se v tomto stylu mísí.
A tak pár fotek pro někoho z Vás,koho by to
například mohlo také inspirovat.
Mějte se moc hezky,pěkný den.

Renča

























1 komentář:

Pěkný slunečný týden

Krásné pondělní ráno, sice jsem byla přes týden skoro pořád v práci,ale slunečné počasí mi neskutečně zlepšilo náladu a byla to fak...

Translate