pondělí 19. března 2018

Green Gate 2018


Pěkné pondělní odpoledne,
protože mám teď docela dost času si tak brouzdat na internetu věnuji ho 
většinou prohlížení blogů s tématikou bydlení,jak našich českých tak i zahraničních.Není u mě vyjímka ani Instagram,kde možná mnozí přidají svě fotografie 
už více jak na blog.A musím říct,že je pořád na co koukat !
Plno lidí mne nesmírně inspiruje a já bych mohla prohlížet do nekonečna :)
Musím se přiznat,že s jarní jakoby blížící se náladou se mi vrací chuť,
pořídit si domů zase něco co je v pastelových barvách,
něco co vypadá jemně a romanticky a to pro mne byl dříve se svými vzory 
převážně Green Gate.
Už dlouho jsem k nim na stránky nezavítala až dnes a musím říct,že mě asi nikdy nezklamou
a že bych si vybrala asi z každé kolekce kterou mají,bohužel :)
A tak přináším pro potěšení oka alespoň pár fotografií pro inspiraci.
Krásný a pohodový zbytek dne.

Renča 

































1 komentář:

  1. Renčo, krásné, kochám se a chtěla bych úplně, ale úplně všechno :-) Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat

Pěkný slunečný týden

Krásné pondělní ráno, sice jsem byla přes týden skoro pořád v práci,ale slunečné počasí mi neskutečně zlepšilo náladu a byla to fak...

Translate