úterý 14. srpna 2018

DIY stolek inspirace


Pěkné dopoledne,
po opravdu dlouhé době mám znovu čas a hlavně chuť 
trošku obnovit můj blog.
Protože jsem téměř pořád v práci,nezbývá už pak ve volnu tolik času 
a někdy i chuti se blogu věnovat.
A protože mi to opravdu chybí,pokusím se si pokaždé vyšetřit
čas na přidání alespoň malého příspěvku.
Objevila jsem tento nápad na výrobu vlastního stolečku
a ohromně mě nadchnul.Pokud máte šikovného muže,
nebo i pro Ty šikovnější ženy je to úžasný nápad
za opravdu zlomek ceny kupovaného stolku.
Tak třeba bude pro někoho inspirací k výrobě :)
Mějte prima den.

Reny








1 komentář:

  1. Reny, škoda, že žádný stoleček nepotřebuji. Je hezký a jednoduchý. Jsem ráda, že ses vrátila. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat

Pěkný slunečný týden

Krásné pondělní ráno, sice jsem byla přes týden skoro pořád v práci,ale slunečné počasí mi neskutečně zlepšilo náladu a byla to fak...

Translate