úterý 18. září 2018

Život je krásný


Pěkné úterní poledne moji milí čtenáři,
pokud tady ještě alespoň jeden tedy zůstal...
Poslední dobou mám pocit,že nestíhám nic,chtěla bych fotit,chtěla 
bych malovat,hrát si s vnoučaty,vidět rodinu ...
Zatím jen chodím do práce a když mám volno cítím se tak unaveně,
že je pro mě vaření,úklid a běžná starost o domácnost akorát
dostačující a vždycky to volno tak rychle uteče.
Takže mám spostu plánů,ale kdy ?
Čeká mě operace krku,doktoři už říkají nezbytně nutná,
dost se bojím a nechci na to ani myslet.
I přes ujišťování,že by se nemělo nic stát mám v hlavě plno 
tragických věcí , že už se třeba nevzbudím a tak :)
Každopádně už na mě padla i myšlenka,že umřít
bych v žádném případě nechtěla.Kdo jo že jo :)


Po cestě z práce většinou neodolám a fotím,i když už se těším 
nesmírně domů,tak neodolám a u té Vltavy se zastavím,
pozoruji zapadající slunce,racky jak si štěbetají,
tu nádheru,které musím říct jsem dřív tak nevnímala.
Vůbec si teď víc všímám věcí okolo sebe,přírody,lidí...


Procházky mi dělají dobře a myslím,že se raduje i náš pes Kim,
který teď smutně čeká doma,než se vrátíme někdo z práce.
Snažíme se mu to vynahradit ve všech volných chvílích a vypadá v tu chvíli děsně šťastně.


Je to takovej srdcař <3


park u nás na Smíchově...tady to mám ráda


....vycházející slunce , to se mi vstává hned líp


naopak zapadající po cestě z práce...ale taky prostě nádhera
Musím říct,že
život je krásný
a to se vším špatným i dobrým co mi přináší a jsem 
nesmírně ráda,že tady na tom světě jsem.
Život je lepší a lepší s každým dalším rokem
a vážím si ho více čím jsem starší.
Mějte se zatím krásně,doufám,že i Vy se 
máte skvěle a daří se Vám.

Reny


3 komentáře:

  1. Moc krásně jsi to napsala... Operace se neboj, určitě to zvládneš a my na tebe všichni budeme moc myslet.
    A už se moc těším, až přijedeš zase za mnou na návštěvu a můžeme se dát do focení nebo kreslení třeba společně 🖤
    Mám tě moc rada.

    OdpovědětVymazat
  2. Reny, krásné fotky. Prahu mám ráda a vzhledem k tomu, že jsem tam strávila pracovně spoustu let, trochu ji považuji za svoje město. Kim vypadá roztomile a přeji ti, ať vše dobře dopadne a ono to dobře dopadne, věř tomu. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Reny, tak tento pocit s tebou sdílím, tolik bych toho chtěla dělat, ale chybí mi ten elán, co jsem mívala. Jak pomalu stárnu, tak mne přijde, že i málo stíhám, ale nechci se vzdát a tak dál plánuji, sním a věřím, že se mi vše podaří..
    Držím palce, ať operace dobře dopadne a přeji mnoho krásných procházek s KIMEM. Iva

    OdpovědětVymazat

Pěkný slunečný týden

Krásné pondělní ráno, sice jsem byla přes týden skoro pořád v práci,ale slunečné počasí mi neskutečně zlepšilo náladu a byla to fak...

Translate