neděle 8. ledna 2017

Tenhle domeček si nejspíš pořídím




Hezký podvečer,
poslední dobou řešíme každý den,pořád a neustále naše bydlení.
Zda se odstěhovat do Prahy,kde tvrdí můj muž,že má větší šanci na pracovní 
příležitosti,lépe zaplacené.Nebo se odstěhovat přes půl republiky kde jak
říká dávají lišky dobrou noc,ale kde bychom dostali krásný obecní byt.
Otázka bydlení mě poslední dobou nesmírně tíží a trápí.
Po odchodu od manžela zůstal ve společném bytě bohužel on,v bytě který jsem těžko vybojovala.
Společný život byl ale neúnosný a ani za cenu toho,že o něj přijdu
a půjdu bydlet do pronájmu mě nemohlo už nic zastavit.
Byt v Praze hledáme,samozřejmě taky jen v omezených možnostech,
ale upřímně se mi nechce do dalšího pronájmu,protože roky utíkají a co bude dál.
Moc bych si přála jen malinkatý domeček,jen později pro nás dva
a místo pro vnoučátka,které se těším,že budu hlídat a opravdu nejsem náročná.
Takže až se naštvu,pořídím si tenhle domeček.
No snad v něm nezmrznu :)Líbí se mi moc,mají ho vymyšlený
i uspořádaný dobře.
Mějte se krásně,hezký večer.

Renča














9 komentářů:

  1. Jej, naozaj ten domcek vyzera vyborne...z vonku sa to ani nezda :) Krasny vecer prajem...a nech sa rozhodnete spravne :)
    Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Uplne by stacil, ale asi zial ako chatka. Podla mna treba sa rozhodnut podla toho, kde je praca, lebo zial "stesti je krasna vec, ale prachy si za to nekoupis"

    OdpovědětVymazat
  3. Reny, držím palce! Bydlení v Praze je drahá záležitost pokud člověk přemýšlí o bytu v osobním vlastnictví.
    Pojízdný domek se mi líbí, ale asi to taky nebude za babku:)
    Přeji šťastnou ruku v rozhodnutí, ať vám to klapne a jste oba spokojení.

    OdpovědětVymazat
  4. Človek by ani nepovedal, že je vo vnútri také pekné.... D. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký domeček a je v něm vše potřebné. Držím palce k dobrému rozhodnutí. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypada uzasne:-), drzim pesti, at se dobre rozhodnete, neni to snadne:-(. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten domeček je krásnej. Přeju Ti, at vyberete dobře! Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Renčo,

    bohužel ty pronájmy nyní v Praze strašně vyletěly nahoru, kolegyně nyní hledá a úplně jsou koukala na ty ceny..ale když jste na to dva...Tenhle domeček by byl řešení a bylo by mi asi i jedno, že je mi zima.
    Moc tě zdravím,
    Katka

    OdpovědětVymazat
  9. Reny,
    a co jít k Praze? My jsme cca 50 km do centra Prahy a dalo se to.
    Držím palce, ať vše dopadne podle představ.

    OdpovědětVymazat

Pěkný slunečný týden

Krásné pondělní ráno, sice jsem byla přes týden skoro pořád v práci,ale slunečné počasí mi neskutečně zlepšilo náladu a byla to fak...

Translate