středa 18. ledna 2017

DIY podle TINE K HOME



Hezký podvečer,
keramiku a výrobky TINE K HOME se mi nesmírně líbí,
jsou ohromně designové a stačí mít i jen jediný kousek na poličce
a rázem se to celé rozsvítí,povznese,alespoň podle mně.
Já zatím kromě per které mi dala moje dcera Pavlínka k vánocům
nevlastním nic z této značky.Ale chystám se na to...
Každopádně jsem chtěla nějaký motiv vyzkoušet jen tak pro sebe,
na to moje domácí potěšení a tak se tady s Vámi o to podělím.
Kresba na keramiku to byla první,má to fakt nedostatky a příště už 
budu moudřejší.Mám v plánu ještě misky a vázu.
Tak je to moje prvotina,ale mně potěšila a krásně jsem si u toho odpočinula.
Mějte hezký večer a napište zda jste také někdy zkoušeli.

Renča





6 komentářů:

  1. WOW!! Super paní, teda jsi neskutečná, moc pěkná tvorba.
    Fixi na keramiku jsme taky zkoušeli a nadchli nás, bílý porcelán miluji, ale někdy je fajn mít i něco extra :)
    Krásný večer Reny
    A

    OdpovědětVymazat
  2. Reny, to je moc krásné. Moc se povedlo. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Reny krásne fotky...a tanier na nerozoznanie od originálu :-) napísala som ti u mňa k tomu lanu...papa pekný deň!

    OdpovědětVymazat
  4. Do takového motivu se pustit nemám odvahu. Poprvé jsme malovala na hrníček na vánoce a to se celkem povedlo, jenom mi doporučili lihový fix a malování se dalo umýt, což mi teď nevadí :-)) Krásné dny Reni. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Renco, ja nepoznam rozdil od originalu, je to nadhera!!!! Moc se mi to libi. Take mam tuto keramiku rada - ty vzory i tvary. A take jsem zahledla na poslední fotce kousek kresby ananasu? To je taky urcite vlastní tvorba, vid? Moc vydarene. Pekny vecer. M. nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Renco, je to uzasne, nedokazala bych to. Tuto keramiku mam take moc rad. Asi jsem sem uz komentar psala, ale neni tu, tak podobny znovu:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat

Pěkný slunečný týden

Krásné pondělní ráno, sice jsem byla přes týden skoro pořád v práci,ale slunečné počasí mi neskutečně zlepšilo náladu a byla to fak...

Translate