neděle 1. října 2017

Prima dny



...od nás.Suším eukalyptus,u nás v květinářství mají větev za 15 kč,
no tak nekupte to.Pokaždé když jdu okolo a mají ho už si nesu :)
Jinak jsem před pár dny pořádala pro našeho Martínka - vnoučka 
skoro hon na povlečení LATTJO v Ikea,pořád vyprodané,no a najednou brzy ráno pípla sms s upozorněním,že je naskladněno 100 kusů.Dcera si ho moc přála koupit,
tak snídaně nesnídaně,naházela jsem na sebe oblečení a hrr na metro a ujížděla 
jsem ho koupit.Byla jsem pyšná,že jsem ho ukořistila :)
s povlečením jsem si domů vezla ještě nový přírůstek Calatheu,
vypadala strašně krásně,je obrovská a zdravá,tak jsem ji tam nemohla nechat no :)



no a s kytkou velkou jako hrom,jsem se pak klátila na schodech v metru,joooo,
umíte si to představit určitě dost živě,kdy jsem ráda,že frčím a lidi kolem mě nervozně chodí po schodech v metru a spěchají.
Ke kytičce ještě povlak na polštářek,který si hubou kupuju už fááákt dlouho,
tak  dokud je v prodeji :)


A když je ten čas dýní,peču je snad každé dva dny,
u nás doma jsou strašně oblíbené,tak jsem košík z Jysku který měl být na jemné polštářky 
obětovala na zeleninu do kuchyně.Stejně těch polštářků do koše zase
až tolik nemám :)



Tak to je v rychlosti dneska všechno,mám takovou dobrou náladu,že jsem zasedla a těšila se,že něco napíšu , i když sem skoro nikdo nechodí.
Ale mám milé lidi,kteří přijdou vždycky a já zase ráda chodím k nim a o tom to je :)
A už se nemůžu dočkat,až za chvíli zapnu telku a mrknu na první díl 
nového HERBÁŘE pro tenhle rok.Ten pořad miluju a mám s ním pocit,
že bych chtěla žít zdravěji,líp,naučit se vařit milion receptů a mít zahradu a zvířectvo všeho druhu 
a to všechno spojené ještě s pěkným pidi domečkem :) sen žít na vesnici.
Tak se mějte krásně.
Prima večer.
Renča

3 komentáře:

  1. Renco, povleceni chci taky, zatim marne:-). Kytka je uzasna, tak at se ji dari. Pekne dny a stale prima naladu:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,když se tam teď v příštích dnech dostanu a měli by ho není problém ho koupit a poslat.
      To byl fakt boj a přijde mi to teď v Ikea s více zbožím,jako třeba s hrnečky na kávu za 5 kč :)
      Nemám ji zas tak daleko a čekala jsem,že tam budu častěji,ale ani moc nejezdím,až se sama sobě divím haha :)Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Renčo, úplně tě v tom metru vidím :-) Taky jsem to zažila. Nádherná kytka.

    OdpovědětVymazat

Pěkný slunečný týden

Krásné pondělní ráno, sice jsem byla přes týden skoro pořád v práci,ale slunečné počasí mi neskutečně zlepšilo náladu a byla to fak...

Translate