pondělí 14. srpna 2017

Máme rádi zvířata



....to si asi říká plno nájemníků v našem domě,
protože hlavně o kočky tu není nouze a každou chvilku
máme nějakou návštěvnici na našem okně které směřuje do vnitrobloku 
do zahrady a tak tam celé dny polehávají ve sluníčku :)
No na moje místečko u okna které jsem si udělala pro sebe na čtení a posezení
s kafíčkem si udělal zálusk náš Kim,
co Vám budu povídat,je tam víc než já :)



Byt je opravdu dost tmavý a tak jsem vykouzlila místečko pod oknem v kuchyni,
kde směřuju i nejvíc rostlin v domě,
prakticky džungli by se dalo říct a je to fajn se tam usadit..





No a ty kočky už ve volných chvilkách i kreslím ...
Upřímně jsem i zvažovala,že by jsme si pořídili domů malinké koťátko,
ale myslím,že náš Kim stejnou potřebu nesdílí a že by se asi kámošit a dělit 
o naše hlazení nechtěl,takže to odkládám na neurčito,třeba jednou...

Mějte se krásně,hezký start do nového týdne.
Renča


3 komentáře:

  1. Renčo, krásné fotky. No, naše Justýna je taky sobec a nikoho by vedle sebe nesnesla :-) Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezoučké:-)
    A tie tvoje úžasné rastlinky!
    Mačka a pes, táto kombinácia mi nedovoľuje kvety na okne:-)
    III. som si minulý týždeň doniesla domov!
    Pozdravujem!

    OdpovědětVymazat
  3. Marcela - Nordic Passion14. srpna 2017 v 7:36

    Renčo, to okno je nádherné a úplně láká k posezení. Nedivím se Kimovi, i já bych ho brala ��. M.

    OdpovědětVymazat

Pěkný slunečný týden

Krásné pondělní ráno, sice jsem byla přes týden skoro pořád v práci,ale slunečné počasí mi neskutečně zlepšilo náladu a byla to fak...

Translate