sobota 5. listopadu 2016

Nové bydlení pro syna




Pěkné sobotní odpoledne,
tento týden jsme řešily se synem jeho samostatné bydlení 
a nový začátek v malém bytě .
Nabídl se mu pronájem garsoniery v samotném historickém 
centru města a za mě tedy naprostá krása.
Byt má různé prvky starodávného bydlení,oblouky na stropech,
ještě staré trámy,malá okýnka ,no je kouzelný.
Do bytu jde po točitých schodech a já si jen tak v hlavě 
říkám,kdo asi nejspíš v tomto bytečku kdysi žil,
nebo co v něm bylo.
Pomohly jsme mu ho i s dcerou Pavlínkou zařídit 
a vlastně si při stěhování mákli všichni.
Ale už bydlí a tady je pár fotografií domu a okolí.
Přeji krásný víkend,u nás slunečný.

Renča








8 komentářů:

  1. Krásné bydlení v nádherném prostředí. Hezkou neděli. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji,pomohla jsem mu ho získat,tak jsem moc ráda a hlavně,že se mu tam líbí.
      Krásný,mrazivý den od nás.
      R.

      Vymazat
  2. Kouzelné místo k bydlení. Ty představy kdo tam bydlel a jaký byl, bych měla taky :-) Hezkou neděli D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani,moc děkujeme,jsem ráda,že se byt líbí.
      Pěkný den.
      R

      Vymazat
  3. Nový začátek. Moc pěkné to je :)
    Synovi přeji, ať se mu tam líbí a dobře bydlí.
    A po schodech opatrně, žádný spěch a stres:)
    A

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      moc děkuju a přesně to samé jsem mu o schodech říkala i já :)
      A to bylo stěhování po nich :)
      Krásný den od nás do Jizerek.
      R.

      Vymazat
  4. Syn se tedy ma, uzasne misto, at se dari. M.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Máme rádi zvířata

....to si asi říká plno nájemníků v našem domě, protože hlavně o kočky tu není nouze a každou chvilku máme nějakou návštěvnici na...