pondělí 4. února 2019

Snová kuchyňka


Moc Vás všechny zdravím už v roce 2019 !
Protože mi to čas a tak okolnosti moc zatím nedovolily a neměla jsem příležitost  a někdy ani chuť na můj blog něco vložit,
tak jsem tu od svátků již nebyla.Nicméně blog mi chybí,
pokud je jen volná chvilka nakouknu na blogy mých oblíbenců z Vašich řad a kochám se řádkami i fotkami a je mi tak nějak líp :)
A protože mám občas chuť načerpat inspiraci pro můj byt ,
tak se stane,že někdy narazím na fotky,které mě dostanou
a které nechci už pak nikdy hledat,tak kde jinde si je pro inspiraci uložit než tady.
Narazila jsem na jednu úžasnou venkovskou kuchyni,ve stylu který mám moc ráda a tady je pár fotografií pro inspiraci.
Mějte se opravdu báječně a doufám,že zase brzy tady :)

Reny
























1 komentář:

  1. Reni, krásný interiér. Jsem ráda, že jsi zase tady. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat

Pěkný slunečný týden

Krásné pondělní ráno, sice jsem byla přes týden skoro pořád v práci,ale slunečné počasí mi neskutečně zlepšilo náladu a byla to fak...

Translate