čtvrtek 16. února 2017

STOCKHOLM 2017 COLLECTION BY IKEA



Pěkné ráno,
po opravdu dlouhé době jsem zase zpátky.
Ne,že bych na blog zanevřela,ale zatím u nás neprobíhají žádné
změny a ani nerealizuju žádné nápady,
kterých by bylo v hlavě plno,jen se do toho dát.
Neopouští mě unavené období,je to nějak na prd :)
Zaujala mně strašně moc nová kolekce IKEA STOCKHOLM 2017.
Tahle kolekce nikdy nezklame a tak kdo je její fanda,
7.dubna 2017 to vypukne.Věřím,že u nás v ČR to bude 
zase pár kusů a hned bude vyprodáno.







Myslím,že se bude určitě na co těšit.
Novinka sametových pohovek je krásná,taktéž ratanový nábytek,
ten já prostě miluju a myslím,že pokud to stihnu a bude,
že mě rozhodně zlákal pro obměnu stávajícího co máme doma.













IKEA bude mít také plno novinek v nabídce koberečků,
polštářů i nádobí.
Nové polštáře se spoluprací s designérkou HANNOU DALROT
je úžasná a IKEA si mě získala už dávno :)
Nová kolekce Stockholm Ikea 2017 bude myslím zážitek.
Líbí se něco i Vám?
Prima den.

Reny

2 komentáře:

  1. Juuuuu, tak to ja vidim prvne a jsem nadsena, uvidime, jake budou ceny. Obecne ale PS kolekce zaujmou. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Renčo,
    taky se nemůžu zbavit únavy, každý den usínám za pracovním stolem..a to spím 8 hodin :-). Tak snad nás brzo zaplaví příval nové energie!
    Katka

    OdpovědětVymazat

Pěkný slunečný týden

Krásné pondělní ráno, sice jsem byla přes týden skoro pořád v práci,ale slunečné počasí mi neskutečně zlepšilo náladu a byla to fak...

Translate